A tiszaújvárosi ügyfélszolgálat nyitvatartása 2023.01.31-től

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a BMH Nonprofit Kft. tiszaújvárosi ügyfélszolgálati irodájának nyitvatartása 2023. január 31-től határozatlan ideig megváltozik.

Január 31-től az alábbi nyitvatartási rend szerint állunk személyes ügyfeleink rendelkezésére:

hétfő: ZÁRVA
kedd: 08:00 – 20:00
szerda: ZÁRVA
csütörtök: ZÁRVA
péntek: ZÁRVA

 

A hulladékgazdálkodási közszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeket e-mailben az ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu címre küldött elektronikus levélben, vagy akár postai úton is intézheti a 3510 Miskolc, Pf. 583. levelezési címre küldött levélben.

Együttműködésüket köszönjük!