Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a BMH Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodáiban a 2021. november 3-tól óvintézkedések kerülnek bevezetésre.
Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy személyes ügyintézés során ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
- Az ügyfélszolgálat személyes igénybevétele során az ingatlanhasználó számára javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni és köteles a kihelyezett fertőtlenítőt használni.
- Ügyfélszolgálati helyiségeinkben a járványügyi ajánlásokat figyelembe véve, egyszerre csak meghatározott számú ügyfél ügyintézését tudjuk biztosítani.
- Kérjük ügyintézéshez kísérő nélkül megjelenni szíveskedjenek, mivel kollégáink fogyasztási helyhez kötötten 1 főt fogadnak ügyfélszolgálati helyiségeinkben.
- Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.
Kérjük, hogy az ügyintézések során lehetőség szerint az elektronikus, papír alapú, illetve a telefonos kapcsolattartást előnybe részesíteni szíveskedjenek.
Ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársainkon kívül átmenetileg maximum 1, illetve 2 fő tartózkodhat az alábbiak szerint:
Encs: 1 fő | Sajószentpéter: 1 fő |
Kazincbarcika: 2 fő | Sátoraljaújhely: 1 fő |
Mezőkövesd: 1 fő | Szerencs: 1 fő |
Miskolc: 2 fő | Tiszaújváros: 1 fő |
Ózd: 1 fő |
|