Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. július 7-én fellépett technikai probléma elhárítása megtörtént, ezért ügyfélszolgálati irodáinkban 2020. július 14-től ismételten biztosítjuk a személyes ügyintézés lehetőségét. A mezőkövesdi ügyfélszolgálati irodánk azonban továbbra is zárva tart.
A járványügyi készültségi időszak alatt, ügyfeleink és dolgozóink egészségének megőrzése érdekében az ügyfélszolgálatokra való belépés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszköz (maszk, sál, kendő) viselése.
Ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársainkon kívül átmenetileg maximum 1, illetve 2 fő tartózkodhat az alábbiak szerint:
Encs: 1 fő | Sajószentpéter: 2 fő |
Kazincbarcika: 2 fő | Sárospatak: 1 fő |
Miskolc: 2 fő | Sátoraljaújhely: 1 fő |
Ózd: 1 fő | Szerencs: 1 fő |
Tiszaújváros: 1 fő |
A természetes személy ingatlanhasználóknak a gyűjtőzsákok átvételéhez július 1-jétől nem szükséges időpontot kérniük e-mailen keresztül, az ingyenesen biztosított szelektív-, zöld- és üveghulladék gyűjtőzsákok előzetes bejelentkezés nélkül is igényelhetők.
Ügyfélszolgálati irodáinkban az alábbi hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos ügyeket intézhetik: bejelentés; változás bejelentés; szerződéskötés; szerződésmódosítás; általános információk: gyűjtési napok, lomtalanítás, hulladékudvar igénybevétel; üveg-, zöld- és szelektív hulladékgyűjtő zsák igénylés.
Együttműködésüket köszönjük!