Új ügyfélszolgálati iroda nyitása

Új ügyfélszolgálati irodát nyit a BMH Nonprofit Kft.

 A BMH Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik a szolgáltatás színvonalának emelésére, partnereinek minél magasabb szintű kiszolgálására, melynek következő lépcsőjeként új ügyfélszolgálati irodát nyit 2018. február 1-jén Tiszaújvárosban.

Ügyfélszolgálati irodáinkban a következő ügyeket intézheti:

  • Bejelentés, változás bejelentés
  • Szerződéskötés
  • Szerződésmódosítás
  • Felvilágosítás kérés: – gyűjtési napokról, lomtalanításról, hulladékudvar igénybevételéről
  • Szelektív hulladékgyűjtő zsákok igénylése

Fontos: 

  • Számlázással kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség, az az NHKV Zrt. hatáskörébe tartozik.

Akik nem a személyes ügyintézést választják, azok részére telefonon és elektronikus elérhetőségeinken állunk továbbra is rendelkezésre.

Kérdésekkel, észrevételekkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz az alábbi időpontokban és elérhetőségeken:

Ügyfélszolgálat címe:

3580 Tiszaújváros, Tisza u. 2./C A épület

Ügyfélszolgálat nyitva tartása:
Hétfő-péntek: 8.00 – 16.00
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon:06 21 3500 111

E-mail: ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu