Új ügyfélszolgálati irodát nyit a BMH Nonprofit Kft.
A BMH Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik a szolgáltatás színvonalának emelésére, partnereinek minél magasabb szintű kiszolgálására, melynek következő lépcsőjeként új ügyfélszolgálati irodát nyit 2018. február 1-jén Tiszaújvárosban.
Ügyfélszolgálati irodáinkban a következő ügyeket intézheti:
- Bejelentés, változás bejelentés
- Szerződéskötés
- Szerződésmódosítás
- Felvilágosítás kérés: – gyűjtési napokról, lomtalanításról, hulladékudvar igénybevételéről
- Szelektív hulladékgyűjtő zsákok igénylése
Fontos:
- Számlázással kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség, az az NHKV Zrt. hatáskörébe tartozik.
Akik nem a személyes ügyintézést választják, azok részére telefonon és elektronikus elérhetőségeinken állunk továbbra is rendelkezésre.
Kérdésekkel, észrevételekkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz az alábbi időpontokban és elérhetőségeken:
Ügyfélszolgálat címe:
3580 Tiszaújváros, Tisza u. 2./C A épület
Ügyfélszolgálat nyitva tartása:
Hétfő-péntek: 8.00 – 16.00
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon:06 21 3500 111
E-mail: ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu